pondělí 17. prosince 2012

7) Sweet teddy bears

After I was forced to hang up washing clothes and my sister goof off, I sewed something again. Because I have so cute acessories from Terezka Saki, I want to sew some sweet skirt. I'm unlucker so I destroyed my needle, skirt is shorter than I want and all sewing was too long. I tried to photo some photographs and describe it. I hope that a result of my long work and describing you'll like.

Potom, co jsem byla nucena pověsit hromadu vypraného prádla, zatím co se moje sestra flákala venku,  jsem se opět pustila do šití. Protože mám od Terezky Saki tak krásné sweet doplňky, ušila jsem tentokrát i více sweet sukni. K mé smůle jsem si na ní zlomila jednu jehlu, je kratší, než jsem předpokládala a celé to šití bylo zdlouhavé. Pokusila jsem se tak zhruba nafotit průběh celého šití a stručně ho popsat. Snad se vám můj výsledek zdlouhavé práce a vysvětlení bude líbit :3







Látka je otočená na rub
Fabric is turned on the reverse side


Připravte si nějaký špendlík, niť
 a krejčovskou křídu (později z toho vytvoříte kružítko)
You will prepare some pin, thread and tailor's chalk
(You will make a compasses from this)


Látku šíře 140cm a délky 100cm přehněte na půl
a vyznačte si střed.Zabodnete tam vaše "kružítko" aobkreslíte podle zvoleného poloměru(v mém případe 0,5m) polokružnici.V ní
uděláte další polokružnici(obvod vašeho pasu
děleno 2x π - vyjde vám poloměr) Kružnice vystřihnete...)

Fabric of wide 140cm and length 100cm fold in half
and highlight a center. Insert your compasses and trace the
half circle (my is 50cm). In that you will insert a second 
half circle ( circuit of your waist divided 2x 
π - you have


a radius of half curcle)



Dále jsem vystřihla pruhy látky široké 9cm a začistila dolní
 okraj. Na tom nezačištěném - tzn. horním okraj - jsem udělala 
steh co největší délky stehů od sebe, aby jsem následně mohla 
látku nařasit. POZOR!!! NEZAPOŠÍVEJTE LÁTKU A NECHTE
 SI VĚTŠÍ KUS SPODNÍ A HORNÍ NITĚ NA KONCI I ZAČÁTKU!!


Jednu nitku - je jedno jestli spodní nebo
 horní - popovytahujeme a látka se nám tím hezky řasí.



Přišijeme nařasenou látku na dolní okraj sukně, který
  ještě předtím začistíme.










Snažte se být opatrní, aby vám ulomená
 jehla nevlítla do obličeje jako mě :D


Mezi kanýr (nařasený pruh látky na spodní části sukně)
A sukni našijeme krajku a můžeme oslavovat.
Je hotovo!


















A když už jsme u sweet tak jsem přidala fotky nádherných doplňků od Terezky Saki :3












1 komentář:

  1. Óóó x) ty doplňky jsou dokonalé...jako pravá čokoláda, úplně se mi sbíhají sliny :)) A o sukni? Ani nemluvě! Návodu si moc cením, už se vidím, jak se pouštím do vlastní sukně! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥