neděle 12. května 2013

15) Lolita diary - Lampionový průvod, ohňostroj aneb začátek městských slavností

Sorry, only in czech
Každý rok se v našem krásném městě konají městské slavnosti. Letos byli zahájeny tradičně lampionovým průvodem a ohňostrojem v Pátek 10. května. Od tohoto dne se každý víkend konají různé akce, jako je například Adrenalin chalenge, hudební festival Labe, historické trhy na zámku a mnoho dalšího. 

Lampionového průvodu a ohňostroje jsem se účastnila jako každý rok. Letos jsem ale změnila svůj oděv. Vyšla jsem mezi lidi v lolitě. Nikdo mě nijak nepobuřoval, takže se asi přestanu bát ji normálně nosit. Nebo to bylo tím, že jsem měla sluchátka? Ani radši nechci vědět, jestli mě někdo pomlouval.
Vše tedy začalo v Pátek 10. května. Přišla jsem domů ze školy a začal závod s časem - umýt si vlasy, usušit je, správně se nalíčit a sestavit gothic lolita outfit. Vše jsem stihla cca za 2hodiny. Pak následovala dlouhá cesta autobusem. Téměř celý den pršelo a tak jsem si vzala svůj kraječkový slunečníko - deštník. Ke gothic lolitě se hodí skvěle! Po dlouhé cestě autobusem jsem vyrazila do CAT(czech anime team), se kterým jsme měli jít v předu na lampionovém průvodě. Náš velký kápo Mitsuo šel hrdě vepředu jako sultán s obřím mečem (v tomto případě Tessaiga z InuYashi :D ), za ním pár malých dětiček a za
nimi my - majestátně si jdoucí v kostýmech. Bála jsem se, že si ostatní budou myslet, že je lolita kostým, ale když se před Mitsua nahnala banda cikáňat, no bylo to hodně namíchané, tak jsem jako kostým ani nepůsobila. Žrout, Gama a já jsme se nahrnuly před ta otravná cikáňata a začali jsme si tam různě poskakovat do rytmu hudby. Průvod skončil za Tyršovým mostem. Pak se lidi rozmístili všude kolem a čekalo se na ohňostroj. Světla zhasla, napjatě se čekalo na první rachejtli. Když celá podívaná začala, celé město se rozzářilo. Někdy vylétly rakety tak vysoko, že v kouřovém oparu nebyl ten výbuch ani vidět. Opravdu to byla nádherná podívaná. Už se těším na následující historické trhy, na které jistě zavítám.
Děkuju Sie, že zdokumentovala můj páteční outfit.







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥