pátek 31. května 2013

Bloomers tutorial

Nuže, chtěla jsem si dnes koupit černou barvu na vlasy, ale neměli mnou požadovaný odstín. Na truc jsem tedy navštívila švadlenku a koupila si černou látku na bloomers. Černé jsem doteď neměla, tak asi nastala chvíle si je pořídit. Kdyby foukal vítr a byli vidět ty mé fialové s puntíky, asi by to byl vtipný pohled.
Obrázky jsou použity z http://egl.livejournal.com/4904975.html , ale maličko jsem jejich návod poupravila :D

Co je potřeba?

0,4m černé bavlněné plátno - šíře 140cm
1m černá guma  - široká asi 1,5cm, pak si ji upravíte dle obvodu vašeho pasu
2x 1m černá guma - tenká asi 0,5cm - upravíte dle obvodu stehen
Šíře gumy je asi individuální :) záleží na vás, ale do pasu je opravdu lepší širší guma.
2m černá krajka - šíře je na vás






1) rozdělíte látku na 4 stejné díly a dáte 2 a 2 přes sebe co nejpřesněji - budete mít dvě "hromádky"

 Odměříte na každé hromádce směrem dolů 30cm a nahoře do strany 5 cm. Uděláte "sedlo" na vaši "sedinku" a přední díl. Tuto část vystřihnete a vznikne vám oblouk jako na obrázku. Rozdíl oproti původnímu tutorialu a tom ode mě je, že jsem nahoře spodky nezužovala. Pracovala jsem vlastně s obdélníky a nikoliv několika úhelníky jako na obrázku. Navíc mé spodky jsou kratší. Takže opravdu stačí 40cm látky. 30CM na sedlo a 10cm na nohavičky. Podle návodu na obrázku jsem měla bloomers skoro ke kolenům. NA JEDNÉ HROMÁDCE JE SEDLO HLUBŠÍ!!! POZORNĚ KOUKNĚTE NA OBRÁZEK!




2) máte teď 2 díly "řitní" a dva díly přední :) vezmete jeden zadní díl (ten s hlubším obloukem) a jeden přední díl. sešijete je dohromady dle obrázku. To samé udělejte s dalšímy dvěma díly. Pozor aby vám pak díly dobře seděli, takže dbejte na to, na jakou stranu díly dáváte.



3) Sešijte tu kratší stranu. Začistěte okraje látky entlováním.


4) Nyní máte 2 nohavice na rubové straně. Jednu z nich nechte na rubu a druhou přetáhněte a vložte ji do druhé. Měla by se vám překrývat "řitní" strana s "řitní" a přední s přední, aby se to dalo k sobě sešít.





5) Vyndejte jednu nohavici a máte obrovské "trenky". Stáhněte je nahoře širší gumou. Dole našijte krajku a pak nohavice taky stáhněte gumou. Nezapomínejte látku na okrajích začistit ať se netřepí. 

Přikládám pár fotek mého výtvoru a doufám, že se to nějakému začátečnickému nadšenci podaří stejně dobře, jako mě. A při nejlepším ještě lépe :D
NEBOJTE SE ZEPTAT, POKUD BY BYLA NĚJAKÁ NESROZUMITELNOST ^__^







2 komentáře:

  1. Šikovný návod, jednoduchý a docela jasný :)) kéž bych neměla stroj u maminky, mohla bych šít XD

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥