čtvrtek 6. června 2013

10) Yuki's diary - Kam až má šílenost může zajít?!


Pořád váhám nad tím, zda mám zkusit ušít již druhé JSK nebo OP šaty a zmršit je jako ty předešlé. Hm
nedalo mi to. Poučuji se z předešlých chyb. U červených JSK byl problém s poprsím. Nějak to nevycházelo, pas byl divný, vše se zhroutilo kvůli nepřítomnosti mých špendlíků, věrných pomocníčků. Poučila jsem se ze střihu z GosuRori, o kterém jsem tu myslím už psala článek. No zopakuji, že překlad byl strašný a strávila jsem nad ním spoustu času. 


Ustřihla jsem dlouhý proužek látky, na dvou místech cca 1cm nastřihla a pak z jedné strany šikmo nastřihla.
Vznikly mi dva vystřižené trojúhelníčky. Ramena trojúhelníčků jsem sešila k sobě a vznikl mi krásný tvar na prsa u vrchního dílu. Dál byl postup jednoduchý. Přišila jsem obyč sukýnku s kanýrkem a jednodušší JSK jsou na světě. Ramínka už jsem byla líná dodělat. Přeci jen šlo pouze o vrchní díl, který mi u již zmiňovaných zkažených červených JSK dělal problém a vše zkazil.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥