pondělí 3. června 2013

19) Lolita diary - Shopping update

Nu dnes mi konečně přišel dlouho očekávaný balíček, takže můžu konečně přidat svůj shopping update.
Boty měli dorazit minulý týden, ale to nevadí. Aspoň dodávku nepřerušili hrozící povodně. I můj kraj je ohrožen, ale naštěstí bydlím na kopci - celý můj loli šatník je mimo ohrožení spolu s mou maličkostí.
 
Nejvíce očekávaný balíček byly růžové boty z AnnaHouse. Jsou samozřejmě z druhé ruky - votočvohoz od Cherri, protože mám stále hrůzu z celních poplatků. A druhá velmi očekávaná zásilka - černá sukně z clothes cleaningu Terezky Saki. Dále jsem si pak koupila strašně "cool" sluneční brýle. Chtěla jsem lenonky, ale vypadám v nich jako Ozzy Osbourne. Tyhle hranaté mi taky nesedí, ale lepší než vypadat jako moucha. S těmito vypadám jako poloviční moucha. Pak mě napadlo si vytůnit sukni na geetacon o růžovou čičinku. Koupila jsem si tedy růžovou barvu na tmavý textil a ještě černou na světlý - použila jsem ji na modrou sukni s kamejí a L tote bag.
Další věc sice není koupená, ale do shopping updatu ji zařadím a to novou handmade mašli k mému
bittersweet outfitu na geetacon. Po dodělání bloomers mi zbyla krajka, takže jsem ji účelně využila.
Teď k mým botám. Lepší fotky nemám. Boty jsem koupila DOST levně, protože jim chybí podrážka na pravém podpatku a tak jeli dnes do opravy k obuvníkovi. Jinak jsou v celku pěkném stavu a velikost perfektně sedí.



































Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥