středa 10. července 2013

13) Yuki's diary - Prázdninové aktivity i neaktivity

Jak jsem psala minule, průvodcuji na zámku v Děčíně a když mám volno, začala jsem znovu po několika letech hrát Word of Warcraft. Moje paladinka je fešanda! A potvory zabijí snadno. Wow hraji společně s mým přítelem, takže je to větší zábava a pomáhá mi to se odreagovat od někdy krušných dní. 


Nejdřív jsem si vytvořila mága, ale po nějakém čase jsem zjistila, že boj na dálku pro mě není to pravé. Paladinka mi vyhovuje skvěle, nejen tím že je to vcelku jednoduchá postava, ale baví mě za ní hrát. Je to takový pěkný pocit vletět mezi potvory a zabít je pár ranami, zatím co můj přítel se tam chudák snaží a trvá mu to o maličko déle.
Když nehraju wow, čas si krátím sledováním videí na youtube...

Zbývá přibližně měsíc a budu mít konečně dost peněz, aby jsem si mohla koupit jednu z položek na mém Whislistu - bílé RHS! Pak sice budu čekat cca další měsíc, ale už budou mé, zaplacené, juchuuu. 

Šichty na červenec jsou rozebrané, takže mám štěstí, že jsem jich i přes to pár dostala a na ty rhs to vychází jen tak tak. Ovšem v srpnu budu v práci častěji, takže bych možná svůj lolití šatník obohatila o nějaký ten brand - uvidím jaké šaty mě zaujmou. Zatím to vypadá, že se mile ráda spokojím s šatami z bodyline, protože mě u žádné brandové značky potisk nijak nezaujal. Brand bych si koupila vážně jen kvůli potisku, nejde mi o to být hrozně cool a in :DD Zatím ale na celé čáře vítězí jahodové Bodyline JSK - jsem ulítlá na jahody!



3 komentáře:

  1. S tím WoWkem... S tím svým bych ráda hrála Aion, ale mám příliš zastaralý počítač. Závidím ti :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aion jsem taky hrála, můj notebook není nijak nový a aion utáhne. Stačí ho dát na minimální grafiku, pokud to chce aktualizace nějakých programů, tak aktualizovat. U mého notebooku je hlavně potíž s pamětí a wow a aion můžu hrát jen díky tomu, že jsem konečně od rodičů dostala externí harddisk ^__^ Pokud nemáš windows 98, zkusila bych to..

      Vymazat
    2. Můj noťas by asi potřeboval přeinstal. Seká se mi i při prohlížení netu :D Před pár lety jsem na něm hrála wowko, ale ještě jsem toho tolik o počítačích nevěděla, tak kdoví, jak jsem mu přehřívala grafiku a všechno (dost řval).
      No a samozřejmě nemám externí disk, takže tím to padá všechno :DD

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥