sobota 10. srpna 2013

18) Yuki's diary - Premiéra zámeckých nočních prohlídek!

Tak to dnes konečně přišlo. Dodělávala jsem poslední úpravy, přišívala co se dalo a těšila se.
Upřímně, do práce jsem odpoledne přišla s v celku špatnou náladou. Už od rána mě prudil bratranec, takže se žádný zasloužený odpočinek nekonal. Došla mi pak trpělivost a nervy a vypravila jsem se na zámek s obrovskou nechutí a vyčerpáním.
Sice to tady bylo už z části "vyžraný", ale představte si, kolik tam toho bylo O.O




Při přišívání límce pruskému králi se mi povedlo projet jehlou skrz prst. Opravdu to
není nic příjemného. Téměř celý den jsem trpěla žízní a hladem. Vše ale proběhlo výborně. Už jen kvůli kritiky mého otce. Je to velmi nároční člověk, ale když mi volal, řekl, že to byla paráda a moc se mu to líbilo. Tak jsem byla sice hladová, ale šťastná, že se to úsilí vyplatilo. Pak jsem byla ještě víc šťastná za roli děvečky v konírně. Sice jsem nic moc roli neměla, ale tím dřív jsem se dostala k táců s jídlem, které je třeba po poslední prohlídce samozřejmě všechno sníst. Aby se nezkazilo. Takže jsme se s Adél nakýblovali k tácům s jídlem a cpali se k prasknutí. Ano, byla to tvrdá práce, ale stálo to za to a ničeho nelituji! Teď si představte, že příští pátek mě takové hody čekají zas a dvakrát ještě v září! Panečku já se mám. Posuďte podle fotek, jakou hostinu jsme měli.
Na první pohled výtečná makrela, ale...
Po odkrytí kůžičky je poněkud kostnatá XD
 Někdo si s tím dal záležet

Vildovi asi pohoštění šmakuje 
Adél a mně také velmi chutnalo XD (to je zase ksicht)

A teď mám na Vás prosbu. Zapojila jsem se do foto soutěže Black Cat. Nikdy jsem nic nevyhrála, ale napadlo mě to zkusit. Prosím, dejte like k této fotografii... Moc děkuji :3
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=505807346167164&set=a.113289845418918.20514.113286505419252&type=1&theater



2 komentáře:

  1. Máš tam like, moc ti to tam sluší :))
    Teda makrelu bych si asi nedala (nejí ryby >.<) ale jinak to vypadá super :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. velké díky za pochvalu :) taky makrelu nejím :D vyzobala jsem jen hrozny, slané šneky,...no ovoce a zeleninku bez makrely XD

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥