pondělí 12. srpna 2013

22) Lolita diary - Paříž plná lolita butiků!

Dnes se mi stal nemilý incident. Ztratila se mi peněženka se všemi doklady, penězi a i cenností od přítele, kterou jsem měla moc ráda. Policie ČR s tím, jako se vším, nic nedělá a i když pán viděl, že jsem z toho byla celkem skleslá, stejně byl nepříjemný a bylo vidět, že ho tím nahlášením otravuji. Celý den jsem to oplakávala a doufala, že se mi vrátí, ale s tím nepočítám. Po příchodu domů mi velmi zlepšilo náladu psaní s Pierrette. Je tak milá, jak jsem si o ní myslela. Snad jsem ji neotravovala moc. Pak jsem zjistila, že krom Angelic Pretty je v Pařiži i Baby The Stars Shine Bright! Možná je to pro někoho stará informace, ale já jsem v tomto ohledu zaostalá a vyhledávám kamenné obchody minimálně.

Toto zjištění mi udělalo v něčem jasno. Až se znova budu rozhodovat, kam chci na svou první dovolenou (na
Ach, tolik halenek, sukní, deštníky, všechnooo
dovolené s rodiči nejezdíme a v zahraničí jsem byla jen jednou) , zvolím právě Paříž. Někdo by tam jel kvůli romantice, Eiffelově věži nebo Disney Landu, ale Yukina je loli maniak a jela by tam kvůli možnosti zakoupit oblečení bez poštovného a hlavně s možností ho vidět, osahat a podle toho taky vybírat! Ano, jsem opravdu blázen. Jelikož jsou oba butiky brandové - tudíž je oblečení na mé poměry moc drahé, moc věcí bych si tam asi nekoupila. Leda že bych začala šetřit už teď. Ale znám se a vím, že bych to utratila za jiné věci (samozřejmě lolití nebo hudební nástroje). 
Škoda, že si tam neudělá pobočku i bodyline, ti naši lolití vietnamci. Když jsem totiž sestře vysvětlovala rozdíl mezi bodylinem a brandem, tak jsem mluvila o kvalitě oblečení, potisků atd... Ale padlo slovo i k ceně. BTSSB a AP jsem přirovnala ke značkovému obchodu ROXY, zatím co Bodyline jsou něco jako naši oblíbení levní vietnamci. Pochopila to pak velmi dobře. I když bych si oblečení od Roxy nikdy nekoupila, od AP nebo BTSSB moc ráda. Mají nádherné potisky, které jiná značka nemá. Je to originální. Nechtěla bych to proto, abych s brand lolitou byla "kůl" a in, ale jen kvůli potiskům. Ta cena hold musí být taková - návrhář potisků, šatů, výroba látek s potisky, vlastních krajek - to vše stojí moc peněz a času, takže je hold brandové oblečení drahé. 
Teď jsem si prohlížela fotografie, jak vypadají obchody uvnitř a slintám nad oblečením, které nikdy nebudu
Tolik překrásných šatů *slint*
mít - maximálně pár kousků, až budu bohatší. Hlavně v BTSSB mají spoustu oblečení, které se mi stylově moc líbí. Aaach, jak já bych tam chtěla jet, vše si vyzkoušet a spoustu toho koupit. Ta lolití úchylka je prostě nekonečná. Teď čekám na Montreal RHS. Ještě ani nepřišli a já už přemýšlím, co dalšího je na řadě v mém whislistu...






Ten deštník je nádherný

Jahůdkyyy :3

Rozkošní medvídci

Šatičky hezky na figurínách..

6 komentářů:

  1. Nemilého zážitku je mi moc líto, ale hlavně, že se nestalo nic tobě ... :) Víš jak, věci se dají nahradit, ale pokud by se stalo něco tobě, tak ne... =)
    Pet-chan je úžasný člověk, obdivuji spoustu lidí a ona patři mezi ty nejdůležitější. Vždycky když čtu její komentáře, odpovědi, naplní mě to vždy tak skvělou pozitivní /nadějnou energií, že je to neskutečné, je to skutečná "víla" v tomto světě... ^^
    Paříž, ráj pro lolitky! =D I když já osobně bych na Harajuku nákupy jela spíše do Anglie, tam bych možná na něco i měla =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano, Pet chan je úžasná :3 Je to můj lolití idéál. A v Anglii je také nějaký "lolita shop" ? Víš o něčem? V Paříži bych si toho asi moc nekoupila, ale pokud je Anglie levnější XD *lolití shopaholismus*

      Vymazat
    2. V Anglii je Camden což je rovnou část Londýna zaměřená na Japonsko =D Btssb či AP tam sice nenajdeš, ale nějáké off brandové značky by tam být měli =D Kdyžtak tady např. odkaz na článek od Haru http://harajuku.blog.cz/0908/camden-town a pokud zagooglíš, najdeš článků více ^^ A obecně Anglie je ráj nákupů :3 =D Jednou bych tam chtěla bydlet ~

      Vymazat
  2. Všechny lolita kamenné obchody vypadají dobře, ale z těch high brand mám dojem prázdnoty... Mám ráda přeplněné stojany a tak :D

    Tvé ztráty je mi líto O__o

    OdpovědětVymazat
  3. Ony ty obchody v reálu nejsou zas tak velké! BABY je poměrně malý obchůdek. (Šaty kolem 300 euro, v létě jsou slevy tak 20-30%, tak stojí "jenom" 230 euro), i doplňky jsou poměrně drahé a bylo mi strašně líto vyhodit 1000 za mašli. Angelic Pretty je zrušeno. Asi jen dočasně, protože nechtějí být součástí jiného obchodu (podle francouzskeho blogu.) Každopádně brzy rozprodají i věšáky a skříňě. :DDD Jinak je v Paříži hodně jap. obchodů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aháá, děkuji za info :) tohle všechno jsem nevěděla. A 1000 za mašli je opravdu moc :(

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥