neděle 1. září 2013

20) Yuki's diary - Shopping update!

Jsem sekáčový maniak a chodím tam hlavně vybírat závěsy (látka na nějakou sukni pro mě, popřípadě do budoucího giveawaye) a nebo něco, co by se mohlo hodit k lolitě. Pár hezkých úlovků jsem tam už našla, ale teď mě tam překvapilo nádherné punkové sáčko.


Koukalo na mě už při příchodu, nebylo nijak schované, hezky na očích... Sestra mi ho také schválila a tak
jsem ho za nádhernou cenu 99,- koupila. Teď ho nosím do práce a mám tím pádem o jednu slušnou věc víc. (trička s potiskem kapel a tak nejsou pro průvodkyni zámku zrovna nejlepší oděv)
S brigádníky si objednáváme jednou za čas i kosmetiku Oriflame nebo Avon. Tentokrát jsem se připojila i já, prohlédla si katalog a zaujala mě tam podkladová báze Ever Lasting od Oriflame za 199,-. Pak si Věrušák hodně chválila kosmetiku z edice Giordani Gold. Měly zrovna slevy a tak jsem si objednala kompaktní pudr za 129,-. S tou podkladovou bází jsem se plácla přes kapsu. I když byla ve slevě, tolik jsem nikdy za žádnou kosmetiku nedala. Ale koupě nelituji. Hezky voní, krásně se roztírá a už se těším, až ho použiji. 






Pokud byste stáli o giveaway, dejte tomuto odkazu like a klidně ho dál sdílejte na fb. Když bude dost lidí, ráda ho pro vás uspořádám. Nikdy jsem to nedělala a měla bych radost, kdybych někoho mohla obdarovat nějakou handmade věcí či maličkosti ^__^

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥