úterý 17. září 2013

22) Yuki's diary - Shopaholismus2

Po krátké nečinnosti jsem se opět rozhodla něco napsat, abyste věděli, co se vlastně teď děje. Opět mám velmi tvořivou náladu. Mívala jsem i celkem dost peněz, ale už jsou pryč... Za ně mi ovšem brzy přijde překrásná gothic halenka z Annahouse, boty od Antaina a nebo také přenádherná sukýnka od AP s jahodovým printem, za kterou jsem dala nejvíc peněz ze všech věcí. Ani mi nejde o to, že je to brand. To je jen takový milý bonus. Zamilovala jsem se spíš do těch jahod. 
Dále se opět projevil můj shopaholismus chjo.. a tak penízky mizí a mizí.. doufám, že se nebudou stále objevovat tak pěkné a levné věci v levných knihách. Dohání mě na mizinu.


Mám slabost nejen pro jahody, ale i pro růže. Rozhodla jsem se po delší době opět zkusit něco uplácat z
fima. Od mých začátků jsem se myslím dost zlepšila. Mám modrý prstýnek a řetízkový mini komplex. 
V levných knihách jsem pak objevila naprosto dokonalé umělé rudé růže. Nakoupila jsem 3 a vyrobila tuto nádhernou blbost do vlasů :3 
Teď už mám doma, krom modrého, i černé fimo, z levných knih pak rozkošné jahůdkové sponky a ještě si tam dojdu pro jedny jahůdkové v růžové barvě. Když už jsem u jahod - Stále nedočkavě čekám na jahůdkovou sukni :3 , ale to je vedlejší.
Mé plácání růže do vlasů dopadlo na poprvé zajímavě. Jelikož jsem neměla náplně do lepící pistole, musela jsem si vystačit s levným vteřinovým lepidlem. Pozor! Vteřinové lepidlo je úžasná věc. Přilepila jsem tak fimo růži ke komponentu na prstýnek :D ale je pravda, že to jsem lepila kvalitním gelovým za 80kč. Toto za 10kč jsem ovšem velmi podcenila.
Nejdřív se z tuby vylilo jako voda a nelepilo. Aspoň jsem si to tedy myslela. Lepí, ale až za delší dobu! A lepí tak silně, že jsem si k sobě přilepila ukazovák a prostředník. Je to celkem bolestivé - rozlepovat prsty v proudu horké vody T-T Ale vše se přilepilo.
Dnes už jsem koupila náplně do pistole, tak šla práce hezky od ruky. Posuďte sami :) Možná dám nějakou takovou ozdobu na prodej. A když ji nikdo nebude chtít, tak budu mít náhradní pro sebe XD




Teď takové mé shrnutí
 - čekám na halenku, která už 6dní trčí v HongKongu (asi se jí ke mě nechce :( )
 - čekám na boty, které se stále vyrábějí
 - musím si pořídit baret (neřeknu na co, možná se to dovíte :3)
 - dávám dohromady outfit na jikan (ke kterému potřebuji halenku a boty na které čekám :D )
 - šiji kostým na pohádkový les do školy
No mám toho jaksi moc :D a jsem nedočkavá. Můj wishlist se, po příchodu nějakých věcí, zase o něco zmenší..


První pokus o blbost do vlasů se
vteřinovým lepidlem

Druhý pokus - už s lepící pistolí a širší stuhou

A takhle to vypadá ve vlasech :3

4 komentáře:

  1. Jahodový potisk od AP je roztomilý :3 Vůbec mě dostávají ty jahody taky poslední dobou. Mnohem více než třešně a spol. Jinak chápu tvůj nedostatek peněz :D taky jsem si teď objednala brand a jsem na pokraji vyhlášení bankrotu a to mám ještě tolik tvořivých nápadů, které ale nejsou na úrovni lolita (ten je snad jen jeden...pořád jsem prostě víc nerd/geek než loli :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak sukýnka od AP byla z druhé ruky (od Haru) takže byla asi o polovinu levnější, než kdybych ji kupovala novou :D Jahůdky jsou roztomilé :3 vážně je zbožňuju

      Vymazat
  2. Taky trpím bankrotem a pořád se přemlouvám, at si nekoupím jewel ribbon sukni od AP a šetřím raději na milky berry v mintové T_T jinak ty růžičky jsou moc pěkné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D přemýšlela jsem o další věci od AP, protože se mi líbí ty kapsičky..je to opravdu hezky řešené a hodí se mi na mobil a nějaké drobnosti, když nemám kabelku nebo tak. Ale je to strašně drahé T-T asi bych si to koupila s obrovským přemlouváním se z druhé ruky a pokud by mě to nějak extrémně zaujalo

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥