neděle 27. října 2013

Shopping update!

Naši vietnamci si u mě šplhli. Začali prodávat hezké doplňky vhodné k lolitě za super cenu. Pak se mi tu nahromadilo ještě pár věcí.
BTW: Včera jsem jela k mému příteli a jedna paní na zastávce mi pochválila oblečení *__* muhahaha mé clock dress sklízí úspěch. A to nevíte, že mám v plánu pavučinové! Tedy... vlastně už víte. Časem sem postnu všechny své návrhy.





Jakmile jsem viděla cenu, musela jsem koupit téměř všechny
barevné varianty! 13kč je super cena, nemyslíte? 
Náramky měli za 10,-
Další vietnamský výrobek :D
Klapky na uši nutně potřebuji!
Trpím na záněty středního ucha, tak
se před chladem musím chránit

V Jisku měli plně vybavené 
šitíčko,  ze kterého jsem si
udělala šperkovnici. Nitě
Jsem tam ale nechala


Vínové už jsem postovala, ale nechtělo
se mi sem ty černé dávat tak osamělé.
Také jsou z Takka ^^

A k mému příteli domů přišla halenka
z AnnaHouse. Je z druhé ruky, ale
prý nová. Vypadá tak :D
Mám z ní radost. S krátkým rukávem 
mi v mém šatníku chyběla. Ještě černou 
a je to ^__^

¨

Kdopak má chuť na něco sladkého? V pátek jsme s mou nee chan Lin opět zavítaly do Národní kavárny a cukrárny. Byl to velice příjemný den ^__^

4 komentáře:

  1. Aww ty korále *..* *miluje korále * ty odstíny růžově jsou totiž úžasné >..< Závidím =D
    Ostatní věci jsou taky skvělé a snad ti ty silonky z Takka vydrží, mé puntíkované se mi roztrhli hned první den ><

    A k šatům jsem se ještě nevyjádřila, tak to musím udělat teď =D Jsou úžasné, nedivím se, že ti je chválí :3 Moc se těším na každý tvůj další výrobek, protože se s každým kouskem posouváš dál a dál =) A modrá ti sluší ^^

    Scatty~

    OdpovědětVymazat
  2. Mám pocit, že přesně tuhle halenku od Anna House mám taky a je úžasná! A ty korále jsou úžasné, u nás je prodávají taky, ale bohužel neprodávají ty náramky :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Zkus se podívat k pokladně. Taky jsem si myslela, že je nemají a Lin pak řekla - hele tad jsou :D Byly v takovém košíčku :DD

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥