pátek 3. ledna 2014

Ichigo Millefeuille

Zdravím Vás drazí čtenáři! ^__^ Toto je můj dnešní sweet outfit ku příležitosti návštěvy sestry mého přítele. Zvolila jsem jednodušší loli s téměř bezobjemovou spodničkou a minimem doplňků, aby ze mě Danova sestra nedostala sladký šok.
Jelikož mi tu jedna zahraniční slečna napsala komentář (ano, byla jsem z toho pořádně v šoku) opět se pokusím psát anglicky, prosím o toleranci >__< Vím, že je mizerná...

Double clip ve vlasech - handmade
AP sukně - Angelic Pretty (Haru CC)
Punčocháče - Lindex
Náhrdelník - PorcelainDoll
Halenka - AnnaHouse
Svetřík - Tesco :D
Boty - Antaina
Bloomers handmade. Snad jsem na nic nezapomněla :D

Fotky nejsou upravovány v žádném editoru, omlouvám se za kvalitu...
__________________________________________________________________________
Hi my lovely readers! ^__^ Today I went to boyfriend's sister's house. She wanted to meet me. Daniel told her about my loli life and she likes it :3 I chose little bit casual outfit without my fluffy petticoat(only Bodyline invisible petticoat XDDD )

Bloomers - handmade
Necklace - PorcelainDoll (czech brand)
Skirt -Ichigo Millefeuille Angelic Pretty 
Cardigan - It's very funny, but it is from Tesco supermarket :D
Tights - Lindex
Blouse - AnnaHouse
Shoes - Antaina - very comfortable shoes :3
Double hair clip - handmade

 Thank you for reading :3

Bad photoshoot in a mirror :DDD


And my strange face XD

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥