neděle 2. března 2014

46) Yuki's diary - A co když se to vylepší?

Ahoj ^__^ Po delší době přidávám další článek! O co se jedná? Dostaly se mi do rukou střihy! Historicky poprvé vlastním opravdové střihy a ne můj pokus na pečícím papíře! 
Za tuto překrásnou sbírku časopisů Burda chci moc moc poděkovat jedné milé paní švadlence, která mi je poslala. Je to od ní opravdu laskavé a jsem jí za to vděčná! Určitě se díky tomu posunu o mnoho kroků vpřed!

Nuže, už dnes jsem je chtěla vyzkoušet. Mé první dojmy? Hatmatilka, úplná hatmatilka.
Však posuďte sami(viz foto). Aleee chvilinku jsem se zadívala do červené (chtěla jsem vystřihnout střihy na halenku) a našla v tom logiku. V podstatě ani nepotřebuji postup jaké díly k sobě patří, což mi ušetří čas. Jakmile jsem vše obkreslila a vystřihala, našla jsem v číslech dílů logiku a poskládala je na pannu. Skutečně sedí! Na boku je mezírka, ale to vůbec nevadí, protože přesně odpovídá tomu kusu, co přebývá na středu v zadní části.
Tento střih je opravdu složitější, než jsem na halenky dosud používala. Je to i v mnoha velikostech, nebude to na moje mravenčí tělíčko, takže jsem připravena na kolekci (finančně zatím ne >__< )
Víc si teď věřím, že to dopadne dobře a nic nezkazím, že budou halenky ušité správně, JSK, sukně i bloomers také a vše s láskou <3
Jsem zvědavá, jak dlouho mi to sebevědomí vydrží XD 
Doufám, že tu kolekci stihnu do konce jara :( Peněz to bude opravdu hodně a potřebuju ještě koupit patku na skrytý zip. Neberte to tak, že na vás kašlu. Jen chci, aby to bylo co nejlepší. (nejsem profesionál, takže co nejlepší v mém provedení) Snad Vás mé výrobky ve finále potěší ^__^ Budu se snažit to stihnout! Potěšit ostatní mými věcmi je záměr a důvod, proč se chci zlepšit :3





BTW: Na facebooku jsem založila album, kam chci přidávat všechny své návrhy ^__^ ZDE

2 komentáře:

  1. Osobně si myslím, že už teď šiješ nádherně. Ale je skvělé, že se chceš zlepšovat a už se těším, až něco od Tebe budu vlastnit :-)
    Time For Tea And Cupcakes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad nezklamu :( Jen uvedu na pravou míru, že začišťuji entlem. Nemám na to speciální stroj, co dokonale začišťuje. To je pro mé účely veliká investice. Abych pak někoho třeba nezklamala.. >__< A děkuji ^^ Vážím si toho

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥