středa 5. března 2014

47) Yuki's diary - Shopping update

Zdravím Vás ^__^ Posledních pár týdnů shrnu - s nechutí chodím do školy a těším se na to, až konečně uvidím Elišku (má kamarádka, která teď studuje ve francii) aby zahnala mou pochmurnou náladu a osamění...
 Po dlouhé době jsem seskládala menší shopping update. Jak šiji a cestuji (Praha, Olomouc, Praha :DD ) nezbývá moc financi na nějaké kupované oblečení. I tak jsem ale něco ulovila.


V H&M jsem koupila tyhle nádherné šaty. Mají něco, co na nich nenávidím a to je zip vepředu. Vypadá tam příšerně a vynikají pak mé kostnaté klíční kosti :DD To samozřejmě nechci, musím je zakrýt, takže jsem si cedulky u šatů odpárala a dala je k zipu, takže je nosím obráceně. Upřímně to není ani poznat - naštěstí. Ještě je čeká další úprava. Musím je malinko zabrat v pase, protože mi jsou velké. Menší už nebyly :(

Netopýří headdress z Bodyline jsou ukořistila v Ketmařiném CC. Ještě ani nevím jestli mi sluší. Uvidím :D

Tenhle cardigan už mám hoodně dlouho, ale nepodělila jsem se o něj s vámi. Koupila jsem ho u vietnamců na Vánočním sraze v Teplicích za pár kaček XD Je s kočičkami :3


A teď to, z čeho mám největší radost. Nějaký čas si u mě pobude nová příčná flétna! Má je po těch X letech častého hraní - zkraťme to na "opotřebovaná".. Klapky netěsní, tudíž nehraje jak má, tón není čistý a zrovna máme s Jazz Bandem před koncertem, tak jsem ji dnes odnesla do ZUŠ panu učiteli, aby ji prohlédl. Našli jsme malou závadu, ale nejbližší opravář je buď v Liberci nebo Praze.. Mám tedy dočasně půjčenou tuhle nádhernou dřevěnou flétnu od pana Kadlece, flétnisty Děčínského Symfonického orchestru(veliká čest! Dám na ni pozor <3 ) Má h nožku/klapku (na spodním díle jsou3 a na mojí jsou jen 2) Její tón je božský, ale je obtížnější na ni hrát. Ani se mi ji nechce vracet. Mám strach, když mi doma leží něco, co má hodnotu minimálně 120 000,- O__O Moje vlastní stála 12 000,-  Profi flétna se zkrátka pozná jak tónem, tak i cenou.
Splnil se mi můj hudební sen *q* Ještě mít doma pikolu a jsem spokojená XD

To je pro dnešek všechno a děkuji, že čtete můj blog ^__^
Yuki

2 komentáře:

  1. Nádherné úlovky, hlavně ten svetřík je úžasný. A ve flétnách se nevyznám, ale na pohled vypadá moc hezky a věřím, že se na ni hraje opravdu dobře :-)
    Time For Tea And Cupcakes

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí ty puntíkaté šaty! Jsou naprosto rozkošné! A svetřík jakbysmet : )

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥