neděle 9. března 2014

48) Yuki's diary - Plesání a jarní procházka

Přeji hezký den všem mým čtenářům i nečtenářům! :)
Přemýšlela jsem a došlo mi, že poslední dobou dávám málo článků týkajících se mého "osobního" života a to je zvláštní, když je toto můj osobní blog. Ono to ale bude tím, že jsem poslední dobou seděla doma a vyráběla nebo nedělala nic. Teď bude doufám článků zase přibývat, protože je venku krásně a už snad nebudu jenom sedět doma. Nenudí vás mé "deníčkové" články?? Prosím o upřímný názor :D



V pátek se konal maturitní ples mého velmi dobrého kamaráda Ondry/Arashiho. Nesměla jsem na něj chybět. Můj přítel tam bohužel dorazit nemohl, ale byla tam Eliška (má kamarádka studující rok ve Francii) a Michal (Ondříkův kamarád, je s ním legrace), takže jsem se necítila sama a o zábavu bylo skvěle postaráno. I když moc tančit neumím, nějak to nebylo nejhorší. Jedli jsme chlebíčky a ačkoliv jsem abstinent, protože mi alkohol moc nechutná, výjimečně jsem si dala pivo. Přiznám se... Michal ho za mě musel dopíjet...
Můj výtvor na Arashiho ples
Šaty - Queen of Darkness
Rukavičky - Porcelain Doll
Silonky - místní ponožkárna
Boty - mám o ně nouzi, vzala jsem si černé teaparties

Detail na vlasozdoby
Pracka - místní bižuterie
Růžička - NewYorker
Mašlička - dárek od Etsu
Perličky - vietnamci

om nom nom chlebíčky

Eeeliška mě fotí, tak jí taky fotím :D

Zprava - Eliška, Michal a já. Ondra nám stále unikal..

Tolik jsem toho dokázala vypít. Dál jsem to nezvládla >__<


Teď následuje obrovský spam fotek. Při cestě domů od babičky jsem si nemohla nevšimnout toho nádherného jarního počasí. Bylo minimálně 13 stupňů a příroda se probouzela. Poté, co jsem dorazila domů, jsem uklidila, vyprala své šaty a rozhodla se jít vyfotit tu nádheru. 
Venku bylo nádherné počasí, vzala jsem si halenku s krátkým rukávem a zima mi opravdu nebyla. Jsem zmrzlina, takže bylo asi venku vážně teplo. 
Mám fotografování opravdu ráda, ale nemám žádný lepší foťák, takže mi postačil mobil. I tak jsem udělala spoustu krásných foteček a tady jsou!
Moje JSK ve vaně. Bojím se je házet do pračky


A tady už se suší














A jdeme na procházku






Ten doubleclip je dárek od Silvie a Domi <3






Maličký šneček obýval rozbitou ulitu




Jabloň má už poupátka 
Jááá (byla jsem líná se nalíčit, ale ne že bych
se někdy nějak výrazně líčila :DD)
Moje nohy podruhé



Někdo osekal před zimou vrbu, aby na ní mohly na jaře vyrašit nové silné pruty

A co vy? Dělali jste něco v tento nádherný jarní den?^__^

9 komentářů:

  1. Moc Ti to sluší a taky jsem ráda, že už přichází jaro. Hned má člověk lepší náladu :-) A s tím alkoholem si nic nedělej, já nemám ráda tvrdý chlast a nedokážu ho vypít ani za nic a pivo mi nechutná. Takže jsem odkázaná na radlery a víno :D
    Time For Tea And Cupcakes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně ten alkohol spíš pálí a mám malou toleranci :/ Jaro je super, člověk má náladu uklízet a něco dělat. A děkuji za pochvalu ^__^

      Vymazat
  2. Tvoje černá blúzka vypadá tak úžasně s těmi modrými mašlemi! :'3 Moc ti to na fotkách sluší!
    Užij si přicházející jaro. Doufám, že se zima už nevrátí... ^^


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také ti přeji, aby sis užila jaro! :3 A děkuji ^__^ Modrou mám moc ráda

      Vymazat
  3. Moc moc moc Ti to sluší! Také mám radost z přicházejícího jara, jak říkáš - člověk mám pak hned lepší náladu a chuť něco dělat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vidím, že jaro je tady a tahá ven spoustu lidí. Moc ti to slušelo na plese ^^.
    Deníčkové blogy mi nevadí, spíš naopak....jsem hrozný čmuchal a ráda se dovím něco nového. Já jsem naopak zaváděla svůj blog jako informativní a skončil osobně informativní a je to takový deníček s několika tipy a ukázkami atd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :D čenichání zdar XD Jsem ráda, že to nevadí :3

      Vymazat
  5. Beautiful ^^

    恵美より ♥

    emi-doll.blogspot.jp

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥