čtvrtek 22. května 2014

59) Yuki's diary

Hezký jaro-letní den přeji ^__^ I když spíš ten letní... Venku je opravdu veliké horko už 2. den. Je to skoro týden, co mi přišly Sugary Carnival a já se jimi stále musím kochat *__* Visí mi na skříni, nemůžu se na ně přestat dívat.

Začnu něčím negativním...
Zjistila jsem, že v naší komunitě je buď skupinka(možná jednotlivec) pozorovatelů, trollů nebo dokonce slečen přímo z komunity, které zkrátka stojí o to, aby se rozvíjela internetová šikana. Je mi to opravdu líto. Nic nechci odsuzovat dopředu, ale už ze stanov tam napsaných je jasné, že si prostě libují v ubližování lidem. (Cituji - Chceme špínu, intriky, trollování a to, co špitáte spiklencům do ouška, ne přímé, nudné vulgarity. V případě, že pošlete něco brutálního, zveřejníme to.)Podle jejich vyjádření ke konkrétnímu příspěvku mi přijde, že z lolitek udělali otroky hozené do arény mezi tygry(haty) a čekají jestli přežijí. Pokud se jim show bude líbit, dají "palec nahoru" a dají jí milost. Asi jsem udělala chybu, neodpustila jsem si tam napsat a podepsat se. Za svůj názor se nestydím. Lepší, když se za to ti trollové pustí do mě, než kdyby bylo ublíženo někomu jinému.Můj příspěvek tomu nezabrání, ale kdo ví...
Prosím Vás, záměrně stránku nezveřejňuji, nechci aby se její zlo šířilo. Píšu o tom jen proto, že mě to opravdu vnitřně trápí.  


Teď pozitivní zprávy!
Druhý víkend děčínských slavností byl skvělý! Celý víkend jsem trávila v práci. Na zámku byl v sobotu a neděli Historický Trh Májový, bylo hodně lidí a někdo je přeci musel provázet. Loni jsem takovou pohodu neměla. Jelikož jsem byla nováček, musela jsem jen hlídat výstavu a dávat programy. Bolela mě záda, nesměla jsem si totiž sednout. Letos jsem buď provázela a nebo seděla a čekala na prohlídku, takže to byl příjemný den. Ke konci mě pan Vavřička poprosil, jestli nepůjdu pomoct s vybalováním a čištěním historického nábytku do jižního křídla. Neodmítla jsem. Je to krásné vidět, jak ten zašlý nábytek získává lesk a krásnou barvu, jako měl kdysi, jako byste dávali tomu dřevu novou duši *__*
Moji hodní turisté si prohlíží věžový kabinet :D


Ve volném čase jsem pro děti vydávala dokument o vyučení řemesel :3

A takhle jsme zkrášlovali nábytek v Jižním křídle *__*

Čekají mě závěrečné zkoušky z ošetřovatelství. Bojím se toho. Je to jako maturita. Sama vstoupím do místnosti a vylosuju si praktický úkon plus se mě u toho ptají i na teoretické věci... Nevím jak letos, ale minulý rok hodnotili celkem přísně. Snad to zvládnu ^__^



O prázdninách plánuji uspořádat 
v mém domovském městě (Děčín) 1. lolití sraz :3 Byl by to piknik na Mariánské louce a před tím prohlídka děčínského zámku, popřípadě focení v růžové zahradě nebo na Jižních terasách ^^ Provázela bych já... Nejdřív jsem se hodně bála, ale překonala jsem se XD Tak snad ten sraz vyjde :)


1 komentář:

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥