neděle 24. srpna 2014

65) Yuki's diary - Nesmím se vzdát!

Hezkou neděli Vám přeji ^__^
V minulém článku jsem slibovala, že v tom dalším už budou dokončeny Apollonia OP, to se ale nestalo. 
Prakticky jsem je téměř dokončila, výsledek se mi k mé smůle nelíbil, dopadlo to otřesně. Volány jsem udělala asi 2x tak široké než na originálu a když jsou toho 3 řady plus je to hooodně nařasené, vypadá to jako volánkový pytel do cirkusu. Zkrátka se mi to nelíbilo, byla jsem z toho dost smutná. Neměla jsem poslední 2 dny na ty šaty tak spěchat, pak bych si to detailněji rozmyslela a rozhodně volánky méně nařasila. Pro jistotu nikdy k šatům spodní část nepřišívám dřív, než si je zkusím se spodničkou, takže jsem přišla na to, že jsou příšerné ty volánky a hlavně jsou šaty mooc nad kolena na můj vkus. Spodní část jsem tedy celou oddělila.
Ten zajímavý šev na sukni cca 15cm od pasu je pokus o prodloužení sukně, ale vypadá to hrozně...
Jak dopadly 3 řady volánků raději ani nechtějte vidět >__< 

Víc než těch cca 3metrů látky mi je líto toho času a práce do toho vložené. Vážně jsem si chvilku myslela, že se rozpláču. Sedla jsem si a přemýšlela, proč to musím zkazit na tom nejjednodušším. Celá vrchní část se celkem povedla až na pár drobností. Ten den jsem měla vážně smůlu, došla mi zažehlovací páska, takže jsem volánky začišťovala 2x tak dlouho, ve finále mi málem nezbyla ani niť a pak zjistím, že celý spodek můžu vyhodit, protože nejde opravit.
Už jsou to 2 dny. Rozhodla jsem se se NEVZDÁT! Tyhle šaty jsou mým snem, už z mých lolitích začátků. Koupím novou látku a udělám spodní část znova. Tentokrát v klidu, lépe a opatrně. Zkrátka to nesmím vzdát, když to nejtěžší je už hotové a čeká mě jen sukně se 3 řadami volánků (a co teprve ta spousta knoflíků T___T )
Z té sukně asi udělám tmavě modré bloomersky s nějakým bílým obrázkem :3 Jelikož mám bloomersek docela dost, snad se jich někdo ujme ^__^ a já pak budu mít na novou látku.

K dokončení šatů mě ještě více motivoval tento obrázek, který mi nakreslila Nami. To jsem si tak vlezla na facebook a ve zprávách na mě vykoukla takováhle malá Yuki, která má na sobě čirou náhodou šaty podobné těm, co jsem zkazila. Mile mě to potěšilo, nabrala jsem další energii, zmizelo zklamání a až bude látka, budu pokračovat ^__^


To je pro dnešek vše, u dalšího článku napočtenou! 
Yuki <3

2 komentáře:

  1. Já nějak nemám slov, mám prostě radost! Jen do toho! ^___^

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že ty šaty budou i přes komplikace úchvatné a obrázek je prostě nádherný. *_*

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥