středa 22. dubna 2015

Levné lolita boty (cheap lolita shoes)

Are you new in lolita? Do you have a problem with prices of lolita shoes? In this post I would like to show you some of the cheaper shoes! Enjoy!

Ahoj ^__^ Určitě tu, mezi svými čtenáři, mám nějaké začátečnice. Třeba vás nudí mít k outfitu obyčejnou obuv z českých obchodů a chtěly byste nějaké roztomilé s mašličkou nebo gotické na platformě.
Když mám špatnou náladu, projíždím taobao, aliexpress a spoustu jiných obchůdků, kde se dá sehnat spousta věci k lolitě.
V tomto článku se vám vynasnažím ukázat pár vcelku levných bot, především z taobao.

NEMÁTE KARTU NEBO PAYPAL?? To nevadí ^^ Když jsem začínala, také jsem ani jedno neměla. Pomohly mi ostatní (třeba má první věc - Montreal RHS mi objednávala Pet chan)
Teď už mám něco za sebou a ráda pomůžu já Vám :3


http://item.taobao.com/item.htm?spm=a230r.1.14.200.knXoSy&id=40686334480&ns=1&abbucket=8#detail
CENA i s poštovným do čr - 1000kč (samotné boty stojí 11 dolarů -.- ale zbytek je drahé poštovné...)
BARVY - bílá, fialková, modrá, růžová


http://www.aliexpress.com/item/2014-New-Fashion-Mary-Janes-Buckle-Strap-Women-s-Low-Heel-Pumps-Brand-Women-Lolita-Bowknot/32221339606.html
CENA 510kč a pošta zdarma ^w^
BARVY - černá, krémová, růžová

Dále pak Bodyline. Máte tam většinu bot okolo 500 ^w^ a poštovné teď mají zdarma. Když cenu převedete na jeny, můžete hodně ušetřit! 
S botami z Bodyline mám zatím jen dobré zkušenosti. Oblečení třeba není tak dobré, ale boty mají super ♥
Na BL se platí prostřednictvím PAYPAL. Paypal si bere tzv. Paypal fees (poplatek paypalu, který se přičítá k ceně) Paypal si to bere jako daň za to, že Vás bude právně zastupovat, kdyby prodejce zboží neodeslal nebo byla nějaká jiná nepříjemnost. Zkrátka ručí za vrácení peněz ^__^

Obrázky těch levnějších
CENA 570KČ + paypal fees, takže výsledná cena okolo 600kč
(2699yen)


CENA 370 + paypal fees. Cca tedy okolo 400kč
(1799yen)

Stejná cena jako u bot výše

Opět stejná cena jako boty výše...

A zase stejná :D
Teď ještě levnější!

CENA 296kč + papal fees, takže něco přes 300kč ^w^
(1349yen)

CENA 190kč + paypal fees, cca tedy okolo 200kč
(899yen)


Z bodyline jsem Vám ukázala málo z toho levnějšího ^__^
Není nic jednoduššího, než si to prohlédnout! ZDE je odkaz na stránky bodyline. Převeďte v pravém horním rohu měnu z dolarů na jeny a vybírejte :) Orientovat se můžete podle cen v mém článku ^^

Sukni, spodničku a nebo JSK dnes není takový problém sehnat. V česku je spousta šikovných švadlenek ^__^




Přeji hodně štěstí ve vašich začátcích :3 A pamatujte, skoro nikdo nezačínal s nejhezčími šaty a luxusními botami XD Mé začátky byly hrozné, ale pak se to rozjede a je to jen a jen lepší. Jen to nesmíte vzdát ^__^ 
Chcete vidět fotky mých prvních děsivých outfitů? Vedu si tu takový menší denníček ♥ Budu moc ráda, když nahlédnete! ♥ TADY ♥

Hezký zbytek večera!
Yuki ♫♪










5 komentářů:

  1. Jako ještě před měsícem byly ty boty z Bodyline ještě o stovku levnější :-D doufám až skončí ty zatracené "slevy" tak je zase vrátí na původní cenu ^_^

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Jakožto lolití veterán (=D) se vložím se svojí zkušeností s Bodyline botami a také s lacinými loli botkami z eBay + historka k Aliexpressu
    Boty z BL - když máš to štěstí, že přijdou obě (ano pamatuji si jak někomu došla jenom jedna bota) a přijde opravdu tvoje velikost a barva kterou sis objednala a co víc pokud projdou bez celnice...tak jsou fakt super, vypadají krásně, bohužel jejich krása a kvalita je pomíjivá a po zhruba dvou letech se mi všechny naráz rozpadly, stejně tak boty z eBay - jsou slepené nějakým "úžasným" lepidlem, místo toho aby byly sešité - z důvodů snížení výrobní ceny (o tom za jakých podmínek a kdo je vyrábí radši ani mluvit nebudu). To zázračné lepidlo po dvou, třech letech nošení uschne, zhnědne a boty se prostě rozlepí - takže jsem se zase vrátila k botám z normálních obchodů, které jsou aspoň z části ušité a stejně levné =D
    Jediné opravdu super boty z BL, které mám a zatím se nerozpadly jsou RHS, u vysokých fetish bot mi hned napoprvý upadl takový ten "držák" na tkaničku a králičím opadali ozdobné kamínky když jsem je vytáhla z krabice........krom bot mám ještě s BL veselou příhodu jak jsme si objednali s kamarádkou šaty a při rozbalování z toho vylítl mol =D

    Co se týká Aliexpressu - minulý týden mi byl poslán odkaz na obchod který prodával harnessy pod mojí fotkou ukradenou z Etsy a tumblru, celý ten obchod byl plný ukradených fotek a věci tam prodávali z Číny za ceny jako 6dolarů a podobně...tudíž nevěřím ničemu, co se tam prodává že to je vážně ono =D ...navíc při nákupu bych měla strach z Čínských hackerů >_<

    S Taobao nemám žádné zkušenosti, takže nevím a doufám že to tam je lepší ...

    ...takže to jen tak, že tyhle věci jsou levný z nějakýho důvodu a ne jenom z dobrý vůle mr.Yana =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U BL teďko udělali zase snížení hodnoty balíčku, takže tam naštěstí problém s celnicí není. S Aliexpress je to jako s ebay. Musí se pořádně dívat na feedbacky prodejce. Vždy koukám, krom samotného feedbacku prodejce, na konkrétní předmět - hodnocení, počet objednání. Objednávala jsem krajku. Do 3týdnů dorazila a je přesně jako na fotce *__* Přes taobao jsem si kupovala halenku a platí tam totéž co na aliexpress :3 Jen tam mají hooodně loli věcí od asijských indie značek. Souhlasím, že to není mega kvalita, tedy ten bodyline. Oba páry bot mi drží a problémy naštěstí nemám. Třeba v jedněch jsem chodila celou zimu ^w^ uf uf,
      Znám pár lolitek, které by chtěly botky, ale nemohou si je dovolit, když stojí více než 500, takže je pro ně levný bodyline skvělá alternativa :) Tento článek je primárně určen začátečnicím, které si nejsou jisté, jestli budou pokračovat a nechtějí zatím do lolity moc vrážet peníze ^w^ Každopádně mockrát děkuji za postřehy a typy! :3

      Vymazat
    2. Tak já jsem ráda, že jsi zatím měla štěstí a žádný špatný zkušenosti =)
      Ještě k tomu Aliexpressu - ten "můj" harness už měl několik prodejů a čtvero výbornýho hodnocení... takže...ale jsem ráda, že ti to s tou krajkou vyšlo, snad byla vážně od toho kdo jí vyrábí =D

      Jinak já to úplně chápu, já sama nemám na útratu za lolití věci téměř nic a právě proto se snažím najít ty nejvíc výhodné koupě, ale ne v tom smyslu aby to bylo nejvíc nejlevnější, ale aby moje peníze nepřišli vniveč ať už po stránce kvality, tak i etiky =) méně je někdy více - když jsem začínala s lolitou, taky jsem měla pocit že potřebuju boty od každý barvy a každýho stylu jinak jsem ztracená a moje outfity budou nedokonalý....z těch všech bot mi všehovšudy zbyly 4 páry...no a nakonec nosím jenom dvoje - černý a hnědý, z obyčejného kamenného obchodu z obchodního centra, které nestály ani tu 500 a ještě jsou šité no a sedí mi perfektně protože jsem si je mohla zkusit... chce to jenom trpělivost a utřídit si co vlastně chceš =D to je jakože taková rada, že když chce člověk ušetřit tak je lepší koupit jeden pár trochu dražších, obyčejnějších bot který se budou hodit ke všemu, než troje barevný tea parties za stejnou cenu - každý k jedný sukni =) ha ha...jsem stará a rozdávám lolití moudra, to jsem to dotáhla =D !!! (a nejspíš to nedává vůbec ten smysl, který jsem chtěla aby to mělo)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥