středa 5. srpna 2015

Dárečky ze Švédska

Ahooj ♥ Polovina letních prázdnin je za námi, jakpak si je užíváte? Sluníčka je dost, tak hádám, že většina z vás je někde u vody ^__^
Mé prázdniny jsou spíš "školní volno na práci" Svůj odpočinek využívám aktivně na tvoření, šití a tvoření, občas kreslení, ale nepopírám, že je i spousta dní, kdy přijdu z práce unavená a okamžitě sebou praštím do postele.

Danovi rodiče odjeli na několik dní do Švédska za zbylou částí rodiny a my s Danem jsme hlídali pejsky. 3 psi v jednom malém bytečku bylo nadělení! Z chlupů jsem mohla vycpat dalšího psa! (Jsou to všechno českoslovenští vlčáci - ten náš "mrňous", co už není malý a oba jeho rodiče)
Dnes se vrátili a dovezli nám s Danem nějaké dárečky ♥ Mám z nich takovou radost, že Vám je musím ukázat!

 Sada na sushi pro dva *__* Teď můžeme s Danem jíst opravdové sushi na opravdovém k tomu určeném nádobí! Yay!



Alkoholické nápoje mi nechutnají, opravdu žádné! Dám si příležitostně, když všichni pijí, třeba na narozeniny mé sestry nebo někoho z rodiny si připiju, na silvestra a tak...
Tenhle nápoj přivezli Danovi rodiče ze Švédska, Danova mamka říkala, že je to alkohol pro ženský. Měla pravdu. Necítím v tom takovou tu alkoholovou chuť, je to sladké a moc dobré *__* a hlavně osvěžující, v těchto vedrech! (Musím s sebou jednu nebo dvě plechovky vzít v sobotu na piknik na ochutnání!)
Kdybyste to někdo znal a dalo by se to sehnat v čr, napište mi to! (OqO)  ♪♫


Pár z mých výtvorů
Velká mašle do vlasů nebo na JSK, OP s perličkami


menší mašle na kterou jsem se pokoušela namalovat(čtěte - totálně jsem to zprasila) puntíky
Nu....nějak to nevyšlo...


4 komentáře:

  1. No, evidentně se jedná o hruškový cider, to už se dá dneska sehnat i tady. Třeba Sommersby dělá vedle jablka i hrušku a taky ostružiny, Kingswood pak dělá jablečný ve sladké i méně sladké variantě. Nevím jak moc ti vadí chuť alkoholua asi to nedovedu posoudit, ale všechny jsem je zkoušela a myslím že dost dobré :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nejlíp se ty cidery Rekordelig shání u vietnámců :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥