sobota 2. ledna 2016

30 day lolita challenge! DAY 1

Day 1
10 things about your lolita bubble

Den 1.
10 věcí o tvém lolitím životě




1) When I was a lolita beginner I made skirts and dresses myself because I didn't have a part time job. Second hand was my friend XD
Když jsem byla začátečnice, oblečení jsem si šila sama, protože jsem neměla brigádu a tedy i peníze na oblečení... spoustu jsem toho měla ze sekáče

2) I love chocolate prints! I wish I could have a lot of chocolate things! Bags, tights, berets, dresses, accessories ♥ awww I really need a biscuit bag and beret!
Miluji čokoládové potisky! Přála bych si mít šatník plný věcí s čokoládovým motivem. Už vážně potřebuju biscuit baret a kabelku >__< 

3) I'm gothic lolita BUT my favourite brand is Angelic Pretty >__< because of chocolate and macarons, strawberries. These prints will be my sin for the rest of my life.
Jsem sice gothic lolita, ale moje nejoblíbenější značka je AngelicPretty právě kvůli jahodám, makronkám a čokoládě. Tyhle printy mě asi budou pronásledovat do konce života >__<, mé prokletí!

4)I started getting into lolita fashion when I was 13. Once I saw a girl in pretty frilly dress. She was at the same school as me, but older. From this day I decided that I want to know more about this fashion but I didn't know the name... My friend told me that's lolita fashion. After that I really wanted to be a part of this girly, elegant and sweet fashion too. Tereza Sariel teached me a lot about lolita. I really admire her. When I was 15, I started to make first coords, found the part time job. That was the beginning of my frilly life!
O lolitě jsem se dozvěděla, když mi bylo 13.(myslím...) Jednou jsem ve škole potkala slečnu v nádherné květované sukni a bílé krajkové halence, měla odkolenky s krajkou a vlasy plné roztomilých lokýnků. Byla starší než já, takže jsem si ani netroufla ji oslovit a pochválit oblečení. Od tohoto dne jsem se rozhodla, že se chci o této módě dozvědět víc, ale ani jsem nevěděla jak se jmenuje... Má kamarádka mi řekla, že se to jmenuje Lolita, moc se mi to oblečení líbilo a více jsem toužila po tom, být součástí tohoto miloučkého, sladkého a elegantního stylu. Tereza Sariel mně o lolita naučila mnoho, moc si jí za to vážím. Když mi bylo 15, začala jsem sestavovat první outfity, našla jsem si brigádu, a tak začal můj lolití život.

5) My favourite type of shoes are Tea Party shoes. I have 4 pairs of these shoes in different colours - mint, black, white and navy. In the future I'm planning to own one pair in pink, brown, new black because mine are too old and...you know... and one pair of dark red tp shoes *w* Eeeh, it's a lot of shoes, a lot of money...a lot of hours of working.
Na plné čáře pro mě jako nejoblíbenější druh bot vítězí Teaarties. Jsou pohodlné a to, že je mám ráda, dokazuje už jen zkutečnost, že vlastním 4 páry(mintová, černá, bílá, navy) a další si plánuji pořídit. Jakožto milovník chocolate printů potřebuji hnědé, nové černé, protože ty moje už jsou prochozené a praská mi podrážka, růžové, protože se dají kombinovat skoro se vším a tmavě červené ♥ Když se na to zpětně dívám, uvědomuji si, kolik bot mi ještě zbývá(a stejně se budou objevovat další >__<), s tím si uvědomuji, kolik do toho budu muset ještě vrazit peněz a kolik hodin práce budu muset splnit, abych si jeden pár mohla dovolit, boooo T__T ALE STOJÍ TO ZA TO!! *__*

6) I've found my best friends through the lolita comm.
Své nejlepší přátele jsem získala prostřednictvím lolita komunity.

7) I really don't like animal ears in the lolita fashion. I don't care if it's good coordinate, I don't like it because It makes a costume from it... But I like it like a winter stuff
Opravdu, ale opravdu nesnáším jakákoliv zvířecí ouška v lolitě... Je mi jedno, jestli to krásně zapadá do outfitu. Nelíbí se mi to a dělá to z lolity víc kostým... Ale jako doplněk na zimu - klapky, čapka, kapuce - je to fajn.

8) My bedroom isn't kawaii enough XD but my boyfriend doesn't want any kawaii changes :D
Moje ložnice není nijak kawaii ani lolití, sem tam je tu náznak toho, že se to pokouším lolifikovat, ale Dan si žádné kawaii předělávky moc nepřeje >__<

9) I need new bigger wardrobe for my lolita clothes because my closet's getting bigger and bigger >___<
Potřebuji novou větší skříň na mé lolita oblečení, protože se mi stále víc a víc zvětšuje šatník O__O

10) I love navy, black and red colourways and I'm avid fan of rilakkuma! Yay!
Miluji černou,  rudou a tmavě modrou/navy barvu a jsem také vášnivým fanouškem všeho, co je rilakkumí!! XD


6 komentářů:

  1. Taky bych si přála ty nádherné šaty =3 bohužel je mi 13, rodina mně nepodporuje a na šití jsem kopyto (plus nemám Paypal -.-) máš ale překrásný blog =P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně taky nepodporují :) z toho si nic nedělej. Děkuji za pochvalu, kdybys chtěla někdy objednat něco přes paypal, stačí napsat ^w^

      Vymazat
    2. :O Opravdu? Víš jak velkou radost jsi mi udělala? =3

      Vymazat
    3. jak jsem psala, nemá - li někdo paypal, může si to objednat přes mě :)

      Vymazat
  2. A co si myslíš o parohách apod.? Mě se v lolitě taky moc ouška nelíbí, přestává to mít pro mě nádech toho oblečení a dostává to akcent kostýmu, to stejné pro mě platí pro paroží, vypadá to krásně, pohádkově, ale už ne jako oblečení na běžné nošení..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paroží beru s rezervou. Na běžné nošení se mi nelíbí, ale k outfitu na větší akce je to hezké. Záleží na místě :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥