neděle 24. dubna 2016

Den před praktickou maturitou

Všude je tma a ticho. Myslela jsem si, že nic psát nebudu, ale asi budu. Jen to vyjde o něco později.
Dnes je 20. 4. 2016, tedy vlastně už 21. 4. 2016. Je 1:13 ráno a já stále nemůžu usnout. Jsem tak nervózní z toho, co se bude dít, a tak už víc jak dvě hodiny koukám do stropu, snažíc se usnout, ale nic nepomáhá. Rozhodla jsem se tedy napsat toto - soupis mých pocitů pár hodin před začátkem pekla.
Když začal den před dnem D, cítila jsem se nervózní. Pak vše opadlo, šla jsem se projít na vzduch a koupila si propisky, koukla na pár otázek z chirurgie a den trávila...no....přemýšlela jsem nad vším, co mě následující den může v nemocnici potkat. A pak jsem se koukala na lolití videa na youtube, zkoukla pár videí od Nejfakea a pak jsem si zase uvědomila - aaaaa! Proboha! Verčo! ZÍTRA MATURUJEŠ A TY SE CHOVÁŠ JAKOBY NIC!
 Zdá se mi, že neumím nic a bojím se jít spát. Bojím se toho, co bude následovat...

1:15 - právě jsem si otevřela krabičku s kakaovými Mochi. Jsou dobré a docela utišily můj žaludek. Já hlad nemám, nemám moc chuť k jídlu (krom sladkého, kterého je nedostatek a šetřím ho až budu v šatně v nemocnici čekat na obhajobu) Můj žaludek kručí hladem a naříká, prosí o kus něčeho, ale já ho mučím. Stále dokola v hlavě projíždím, co umím a co ne. Achjo...snad se mě nezeptá na zkumavky. Nějaké umím, ale ne všechny. A doufám, že si nevytáhnu otázku číslo 12! Je to jediná otázka, kterou nemám vypracovanou, protože na ni nemohu najít odpověď. Kdybych dostala Diabetes, jsem v suchu. 14dní na diabetologické ambulanci se na mě podepsalo nejen v umu odběru krve, ale i ve vědomostech o diabetu, gh gh... S mou smůlou však dostanu něco, co zajisté vědět nebudu.
OK! Jdu zase zkusit zalehnout. Ve 12:00 mám být na Chirurgii, abych si přebrala dokumentaci pacienta, o kterého se v pátek budu starat (a bude mým klíček k zvládnutí maturity z OSN)
Dobrou noc! *snad..*

21:38 - dojídám kousek kakaového Mochi. Je to taak dobré! =o=
Uhum, 1. část praktické je zamnou. Dnes jsem si jen vylosovala vyučujícího spolu s pacienty o které se zítra budu starat. Sice mám 2 pacienty, z toho jeden nechodící, takže mi to ráno trochu zkomplikuje práci, ale aspoň, že vyučující jsem si nevylosovala tu, kterou jsem se modlila, abych neměla. Na druhou stranu tuto absolutně neznám a nikdy jsem s ní nepracovala. Nevím co čekat...
Pacienti vypadají přátelsky a i když je jeden z nich nechodící, je moc šikovný a podle staniční hodně spolupracuje, takže to ráno při hygieně snad zvládneme a do vizity bude vše v pořádku.
Odpoledne se zamnou stavil Dan jako morální podpora. Konečně se mi povedlo usnout po té probdělé noci, uklidnila jsem se a něco málo dospala. Snad se mi povede tak snadno usnout i teď :DD
Dnes jsem na sobě měla pro štěstí jednoduchý outfit s ToyParade JSK a plackou Misako, aby mi nosila štěstí.
Dnešek byl jednoduchý. Jen jsem si vypisovala informace a diagnózy mých pacientů. Zítra v 6,00 to začne! Jdu si připravit snídani na ráno a půjdu zkusit usnout. Budíček na 4,30 zapnut! Dobrou noc ♪♫

Aaaa je to tady! 
Mám po praktické ♥ Ráno mi přivezli nového pacienta. Měla jsem nakonec 3! Bylo to náročné a nezastavila jsem se, udělala jsem spousty chyb, byla jsem si jistá, že to dopadne špatně. Před obhajobou jsem si naopak vedla lépe, než jsem čekala. Zodpověděla jsem každou jejich otázku. Šla jsem na řadu jako poslední a byla jsem hoodně vystresovaná.
Pak to přišlo, říkali nám výsledky.
"Veroniko, vy nepatříte na chirurgii..." V tu chvíli jsem si říkala - ajajajaj, tak to není dobré. "Vy patříte na internu, máte zorganizovanou práci, víte co dělat, víte hodně o svých pacientech. K tomu všemu jsme přihlédli a proto máte za výbornou" AAAAAA!!!!!!! Nečekala jsem to, ani v nejmenším! Dokonce jsem i nahlas vykřikla - cože?? Jsem v šoku ještě teď. Bohužel se obávám, že je to má první a poslední jednička XDD Jupííí!

Ten den jsem z toho byla nadšená dlouho. Momentálně jsou mé pocity jiné. Zvládla jsem teprve 1/5 maturity a spousta mě teprve čeká!
veselý obličejík po úspěšném splnění praktické maturity! ♥ Vydržel mi ceeeelý den

Nakonec coordy ze čtvrtka a pátku (Bez makeupu, protože na praxi bychom neměly být nalíčené)

ČTVRTEK
JSK - AngelicPretty
halenka - sekáč
ponožky - aliexpress
tea party shoes - Antaina
mašle ve vlasech - handmade
náhrdelník - EmeraldDream
aktovka - NewYorker
*k nošení placek na oděvu mě inspirovala Luci♥*




PÁTEK - casual lolita (bez spodničky, s omezením doplňků, s šaty pro štěstí)
OP - AngelicPretty
svetřík - Tesco
baret - VisionWorld
punčocháče - Calzedonia
tea party shoes - AngelicPretty
Rilakkumí batůžek - dárek k narozeninám





To je pro dnešek vše ♥
Příště se můžete těšit na článek z mé návštěvy SAPy ^__^
Hezký večer přeje Yuki ♥

6 komentářů:

  1. Potřebuješ mě domů.. jako osobního rýpala a hlídacího psa xD Napadá mě tolik vět, které bych do tebe ten předosudový den hučela :D Tak příště :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neee :DDDD Umím si to živě představit! :DD Ale Dan mi nabízel, jestli tě někdy neuneseme k nám domů na víkend XD

      Vymazat
    2. Proboha, proč ? XD Já totiž zásadně buzeruji ve věcech, které mi nejdou a ve kterých se nakonec budu chovat stejně jako moje oběť xD Někdy určitě ráda přijedu, jen to asi nebude hned O__O

      Vymazat
    3. Navíc nutně potřebuješ někoho, kdo ti ohlídá pitný režim.. když už jsem tedy v té Praze selhala xD

      Vymazat
  2. Tím porovnáním fotky v lolitě a v tom zdravotní sestra oblečení jsi mi připomněla Misako
    Jak jsem tě inspirovala k nošení placek k oděvu?O.O Svou Porcelain Doll plackou?
    Na Animefestu si můžeš mochi dokoupit! Já si tam minulý rok koupila spoustu sladkostí, ale kdybych si vzala mochi, už bych jich měla opravdu příliš, tak jsem je ještě nikdy neochutnala.
    Hodně štěstí s dalšími testy už jsem ti přála ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak XD Moc se mi líbilo, jak jsi měla na svetříku placku PD a ještě něčeho. Tak jsem si vzala Misako pro štěstí ♥ Až se zase uvidíme, dám ti ty tvé placky :) Mochi budou na AFku? Yaaay *__*

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥