pátek 26. srpna 2016

Yuki's Diary - Sedmikrásky ♥

Stále se učím s novým foťákem a zkouším různé nové věci. Nalezla jsem řadu výhod. Třeba tu, že už můžu dokumentovávat své outfity. Včera jsem šla zkusit fotky za horšího osvětlení a musím říct, že jsem velice spokojená. Už fotím jen na manuál. Výjimka je, když fotím sebe. To fotím na manuál, ale automaticky ostřím. Jinak zaostřuju manuálně :) Je to fajn. Jen nesmíte nosit barevné NEDIOPTRICKÉ čočky...to pak vidíte prdlajs, a že je fotka nedoostřená, poznáte až v počítači - viz focení s Luci.

Většina rostlin na zahradě už byla schovaná do poupátek a hmyz kolem také žádný nebyl...Jediné, co jsem tedy vyfotila, bylo pár sedmikrásek a slimák XD Jo a pak můj pes :D

Dnes jsem měla celkem štěstí. Šla jsem domu z práce dřív, takže jsem doma stihla pár domácích prací a skončila relaxací na gauči XD Pak jsem hned dostala lepší náladu a chuť napsat další mini článek, takovou vsuvku ze života Yuki :D

Nu a tady je pár experimentálních fotek a dnešní coord :) V tomhle horku se hodí jen OP >__< Mám hodně velkou náladu na gothic, žel všechno goth mám v Děčíně...





Ještě jedna upravená z focení s Luci XD


A nakonec 
Sweet Cream House coord rundown

OP - Angelic Pretty
Boty - SecretShop
mašle - taobao
doubleclip - handmade
Rilakkuma náhrdelník, prstýnek - Lyrel
náramky, ponožky - off brand
sluneční brýle - GATE
biscuit brož - Fragile Figurine


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥