pondělí 19. září 2016

JSK alá Moitie

Alice Clock Print byly mé první JSK. Namalovala jsem na ně hodinové ciferníky, římské číslice a hrdě je nosila několik let, až do teď.... Krajka byla nic moc...i látka. Když jsem ji odpárávala, vcelku nešetrně, abych ji vyměnila za hezčí. A najednou se roztrhly... Oplakávala jsem je, doslova oplakávala. Už jsem jim chtěla napsat nekrolog, protože to jsou nejvíce nošené šaty z celého mého šatníku a najednou zmizely.... Rozhodla jsem se, že si je ušiju znova. Koupila jsem látku, barvu a pustila se do toho, začala malovat první ciferník, když v tom.... Zjistila jsem, že mě to absolutně nebaví, že bych to jen zkazila a dodělám je asi jindy. Takže jsem si jen tak ušila jiné, s modrými detaily. Design jsem neplánovala, nějak vznikl za pochodu. 
Otome no Sewing book mi výrazně usnadnila práci. Nový střih se mi velice líbí a spousta lolitek v jedné šicí skupině mi řekly, že to vypadá jako Moitie XD Když jsem to došila, také mi tak připadaly :D Takže mám takové po domácku vyrobené Moitie XDDDD Tadááá










2 komentáře:

  1. Přemýšlím o ušití nějakých jim podobných, tyhle jsou totiž překrásné a navíc snadno kombinovatelné. :3 ( A to Moitie tam také nezní špatně xD )
    Máš tedy v plánu dělat nějaké podobné těm předchozím? :) S printem? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥