středa 1. února 2017

Daily lolita coords

Hello, It's such a long time while I was wearing lolita daily. It was because my classmates was little bit uhm... rude to me when I was in Lolita so I lost my motivation and that good feel when I was dressed in this fashion. Now it's time to bring back lolita fashion to my daily clothing!
I have more brand/ printed pieces than a few years before so it's more difficult to coordinate some simple coord because of printed dresses which is more noticeable than one coloured dress. Never mind! I love these light colours and cute prints ♥ I can't wait when some warm days will come and I'll start to wear all of my dresses with my matching teaparties XDXD I need another pair in dark red, brown and new black XD
And now here are some of my latest coords. First is casual for the shopping day and second is from today - I passed the exam, yay! ♥

Zdravím!
Už je to docela dávno, kdy jsem lolitu denně nosila jako běžné oblečení. Je to proto, že reakce spolužáků na mé oblékání nebyly zrovna nejpozitivnější, a tak jsem ztratila motivaci a dostala i strach lolitu nosit.
Teď, když jsem na vysoké a všem je jedno jak se kdo obléká, je čas, aby se lolita vrátila zpět do mého každodenního oblékání! ♥ yay!
Krapet se to však komplikuje faktem, že se můj šatník začal potupně zesvětlovat a přidalo se více printového oblečení. Je pak obtížnější vybírat coord do školy. V pastelové sweet se mi tam zrovna moc nechce >_< No nic! Ukážu vám dva mé poslední outfity!
První je jednoduchý casual coord s oblíbenými ToyParade. Šla jsem okouknout nějaké šaty sestře na ples, bohužel jsem žádné nesehnala T_T
Druhý je z dneška. Šla jsem na zkoušku z Ošetřovatelského procesu a potřeb. Místo spánku jsem se noc před zkouškou rozhodla trávit studiem. Sice jsem teď uplně ale uplně mrtvá, ALE zkoušku jsem zvládla na výbornou *w*

Až zkouškové skončí,určitě se tu objeví víc článků. Teď toho mám bohužel tak nějak víc a nestíhám.. >__<

Hezký den a napočtenou přístě!
Yuki♥♥






5 komentářů:

  1. Jednoduché a roztomilé, jakožto člověk, co taky lolitu nosí jako běžné oblečení, vidím takové jednoduché každodenní outfity ráda ^^ Obzvlášť ten druhý se mi líbí.
    Mě nevadí nosit do školy pastelovou sweet, ale teď v zimě to moc nejde, jelikož mám jen černé zimní boty :"D

    A gratuluji k zvládnutí zkoušky!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ♥Přeji hodně štěstí s tvými zkouškami

      Vymazat
  2. What lovely coords! I especially like how sleek the silhouette is on the second dress, and the necklace adds such a great touch!

    OdpovědětVymazat
  3. Tvé "školní" outfity jsou boží! Pastelových barev bych se ale sama vyhla. Jednou jsem totiž šla v pastelových barvách na fakultu, byla jem šíleně nervózní, protože jsem za a) nosila lolitu poprvé a za b) hned v něčem, co působilo celkem šíleně na to, jaká směsice lidí k nám na patro chodila. Dopadlo to tak, že jsem od koleyň slyšela samé komplimenty xD. To mi ale stejně moc nepomohlo, stejnak jsem byla nesvá.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥