pondělí 9. dubna 2018

Praní brandu

Hezký den přeji,
dnešní článek bych chtěla věnovat takovému tématu, kterého se většina z nás bojí. A má proč!
Praní printového oblečení v pračce.
Nejednou jsem se setkala s tím, že lolity neperou své oblečení. Potom to je znát. Když něco koupím z druhé ruky a je to zatuchlé, krajky zašlé. Hodila jsem to do pračky a voila! Najednou je to jako nové. U některých věcí, hlavně od AP, se nebojím je rovnou vyprat. Je tu však značka, u které mám pochybnosti.


Není tomu dlouho....ok...moc to letí, jsou to skoro dva roky, co jsem na jedno Čokoládové odpoledne vytáhla svou milovanou sukni od BtSSB. Cestou na autobus začalo pršet a i přesto, že jsem měla deštník, mi sukně trochu zmokla. A co se nestalo?!?! Print se roztekl... černá a červená barva se rozpila do světlých kopretinek a sukně se tak nenávratně zničila... Ano..myslela jsem si to.







Před nedávnem na toto téma, avšak s JSK od Infanty, psal článek Ruki. I tak jsem se neodvážila...co když mi tato technika nebude fungovat a sukně se zničí o to víc?

Předevčírem jsem na facebooku zahlédla post nejmenované zahraniční lolity, která má uplně stejnou sukni se stejným problémem a vyřešila to! Napsala jsem si jí o návod jak to vyřešila a dnes jsem to vyzkoušela. Jen jsem vynechala část s odstraňovačem skvrn. No a na výsledek se podívejte sami


KROK 1
Vanu jsem napustila vlažnou vodou tak akorát, aby se do ní sukně ponořila (cca 10-15cm hloubka)
Do vody jsem nalila zbytek normálního octa, co mi doma zbyl (bylo to o něco méně než půl lahve), promíchala jsem to a hodila do toho sukni

KROK 2
Ruki ve svém článku psal 10minut, já tam sukni nechala asi hodinku... Černá barva až děsivě pustila a obarvila vodu na fialovo. Zhrozila jsem se, že jsem sukni nadobro zničila. A zničila???
Ne! ^__^

KROK 3 
Sukni jsem vytáhla z vany, trošinku vyždímala a utíkala ji hodit do pračky. Prala jsem na 30stupňů a hodila tam Ariel kapsli na praní, takže jsem sukni zkrátka klasicky vyprala v pračce.



Nejsem si jistá, jestli problém s rozteklým printem zmizel až během praní nebo po vytažení z vany, ale je to jedno. Oblečení je stejně načichlé octem a je nutné ho hodit do pračky. Hlavní je, že to funguje. Spolu s tím jsem pro jistotu tímto procesem nechala projít i Creamy Strawberry Days JSK též od BtSSB a připravuju se na sweet cream house, kde se sice print neroztéká, doufám, ale je tam jen suché praní.... nejspíše kvůli sametovým mašličkám na náprsence, kdo ví. 




Každopádně pokud vlastníte nějaký printový kousek a víte zda vydrží praní, nebo to naopak nevíte, určitě se koukněte na tuhle tabulku. Je to velice užitečná věc a lolity z celého světa tam přidávají své zkušenosti! ODKAZ ZDE

To je pro dnešek vše. Doufám, že se článek líbil, můžete mě potěšit nějakým komentářem a u dalšího článku napočtenou příště!!
 Yuki ♪♫

1 komentář:

  1. Já to koupal jen 10 minut, ale použil jsem větší koncentraci. Žádný podroný návod jsem nenalezl, tak jsem to nějak zkusil. Vlastně mi to poradila Míša �� Ruki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥